Kamu kurumlarına e-Fatura nasıl düzenlenir ?
AKINSOFT MAKALE KODU: A2146
Kamu kurumlarına e-Fatura gönderimi sağlanabilmesi için , minimum program sürümleri aşağıdaki gibi olmalıdır;
Wolvox ERP 8.19.03
Wolvox KontrolPanel 8.03.58
1- * AKINSOFT Wolvox Kontrol Panel üzerinden Yetkili-Şirket Kayıt İşlemleri-Özel Bilgiler alanında yer alan ” Banka Hesabı ” bölümünde banka hesap bilgilerinin belirtilmesi gerekmektedir.
AKINSOFT Wolvox Kontrol Panel üzerinden belirtilen bilgiler, e-Fatura gönderilmesi durumunda banka hesap bilgileri olarak eklenecektir. Banka bilgilerinizin örnekteki gibi TR ile başlaması ve bitişik yazılması gerekmektedir.
2- *Cari tanımları – Hesap Bilgileri bölümünden ‘ Kamu Kurumu ‘ işaretlenmelidir.
3- *Cari tanımları – Hesap Bilgileri bölümünde ‘ Kamu Kurumu ‘ seçimi işaretlenmesi durumunda, satış faturasında ilgili cari seçildikten sonra fatura tipi otomatik “KAMU” olarak ayarlanacaktır. Ayrıca cari kartında ‘ Kamu Kurumu’ işaretli ise satış faturasında, e-Fatura bölümündeki soru işareti (?) butonuna tıklayarak ‘ Harcama Birimi Vergi No ‘ bilgisinin girilmesi gerekmektedir.
Kamu faturası gönderimlerinde hata alınması durumunda çözüm için aşağıdaki makaleyi inceleyebilirsiniz.
Kamu Faturası Gönderiminde Hata Alınması Durumunda Kontrol Edilmesi Gereken Alanlar için tıklayınız.
Bunu paylaş:
- WhatsApp'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
- Facebook'ta paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
- Twitter üzerinde paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
- Linkedln üzerinden paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
- Pinterest'te paylaşmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
- Arkadaşınıza e-posta ile bağlantı göndermek için tıklayın (Yeni pencerede açılır)
- Yazdırmak için tıklayın (Yeni pencerede açılır)